utorok 20. mája 2014

Škoda FC maratón 2014




17.mája 2014 sa uskutočnili v Dolnej Marikovej majstrovstvá Slovenska v XCM.
CK MŠK Kežmarok malo na týchto pretekoch troch zástupcov a to Juraja Raffaja, Tomáša Raffaja a Viliama Baláža.

Tomášovi sa tento raz nepodarilo zopakovať pódiové umiestnenie z minulých pretekov keď skončil sedemnásty. Juraj obsadil štrnáste a Vilo šieste miesto.

V sobotu sme z Kežmarku vyrazili už skoro ráno. Po príchode sme sa šli zaregistrovať a potom rozjazdiť. O 10:30 odštartovali na 40 kilometrový okruh Juraj a Tomáš. Ja som štartoval o 10:50 na kratší, a to 20 kilometrový okruh. Trať bola technicky veľmi náročná a väčšinu z nich tvorili singletracky v lese. Juraj pri jednom zo zjazde narazil do stromu a nepríjemne si buchol koleno o predstavec. Pri zjazde som raz spadol aj ja a potom ešte raz neskôr keď som nevybral prudkú zákrutu. Po príchode do cieľa sme sa šli pozrieť na výsledky, počkali na vyhodnotenie a odišli sme domov. Počasie vyšlo na výbornú. Bol to veľmi dobrý pretek a už sa teším na ďalší ročník.

Výsledky: http://goo.gl/D9lShx

Na štarte so sprievodným vozidlom

Juraj a Tomáš Raffajovci na štarte 40 kilometrového okruhu


Viliam Baláž



 
Autor príspevku: Vilo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára