nedeľa 11. mája 2014

Prvé kolo kežmarskej ligy 11.5.2014


1.kolo kežmarskej cyklistickej ligy

V nedeľu 11. mája 2014 sa uskutočnilo prvé kolo kežmarskej cyklistickej ligy.
Na trať sa postavilo 16 pretekárov z Popradu, zo Starej Ľubovne a Kežmarku. Víťazom sa stal Adrián Babič z Popradu. 


 Výsledky prvého kola kežmarskej ligy :


Ráno ma zobudilo jemné bubnovanie na okno. Okamžite ma napadlo, dnes to budú zasa ,,valce".....
O pol deviatej telefonát od špurtéra: čo robíme? Valce, moja odpoveď. O pätnásť minút už prestalo bubnovať, volám Jurajovi, čo robíme?
,,som na chate v Demänovej......ale tu už začalo svietiť slnko!!!" Ďalší telefonát, to už volal Zdeno:,, poď, ideme nato"!!!!

Sto mojich chutí neísť, už klesli na polovicu, uvaril som ,, domáci ionťák"/zelený čaj s cukrom a štipkou soli"/,
obliekol sa do nie do ,,horúca", a vyrazil na miesto ,,Štartu" Priekopu.

Tam už bolo dosť husto, prišiel som predposledný, Zdeno posledný, a bolo nás šestnásť.

Nad Tatrami už bola krásna modrá obloha, ktorá dodávala optimizmus.

Odštartovali sme podľa plánu, smerom Sp. Belá-Toporec-Haligovce-Hniezdne.

Zdeno sa nezaprie, po kruhovom v Špineraji nahodil ,,pílu" a už to pral štyridsaťpäť.
Bez zahriatia ,, motorov". Potom prebral špicu Ľubo Oravec a v Belej smerom k Lupe
nasadil tempo, tak sa to začalo deliť. Ostal som tam v pauze s Esťom, v Bušovciach sme dobehli
Williho, a pri Podhoranoch nás dotiahol Stefan, a tak sme stúpali Toporeckým sedlom, kde prví prešli
Tibor, Babič, Matúš, Ľubo Oravec, Dody a Zdeno. Na vrchole mi Willi s Esťom ušli o desať metrov,
ktoré znamenali pre mňa dvadsaťpäťtisíc metrov :-)))))) samostatnej púti k cieľu.

V Haligovciach, keď som odbočil na hlavnú, ma ,, strašne potešil protivietor" :-))))

Ešte pred Veľkým Lipníkom, ma dotiahol Štefan, keď sa mi prihovoril, skoro som spadol,
ako som sa zľakol.... stihol mi povedať , že je to poriadna fuška, ubral na tempe.

Na tabličke Hniezdne už čakali fotografi, počkali sme kým došli všetci a spravili pamätnú fotku.

Päťdesiať tri kilometrov svižného tempa, tepy už začali pociťovať pretekovú atmosféru.... :-))))

Kľudným tempom sme sa vracali domov, až to Igor neroztrhal, pred Bel-ou......

Keď som ráno vychádzal z domu, ani vo sne by ma nenapadlo, že bude taký nádherný deň!!!!
Pršať začalo pol hodiny po príchode :-))))))

Musím spomenúť  ,, absenciu" veľkého otužilca Jána, ktorý dnes zaváhal,
no som si istý, že nabudúce nám to vráti aj s úrokmi...... :-)))))))

Autor: Ľuboš




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára