streda 17. júla 2013

Cyklistická streda


Streda, plánovaný tréning 18:00..... sám som bol zvedavý ako bude po včerajíich pretekoch :-)).... Zo stanovištia na priekope sme vyrážali jedenásti s tým, že na kruháči pod červeným kostolom stretneme Juraja, ale na potešenie tam bol aj so synom Tomášom, takže trinástka sa vydala smerom Sp. Belá, Kotlina, Tatr. Lomnica a St. Smokovec. 

Od začiatku sa šlo krásne zoradený v dvojiciach zahrievacím tempom, len Dodymu sa to málilo a jazdil dvadsať metrov pred nami :-)))).

Za Sp. Belou Juraj zavelil ,,tréning teamovej časovky" a začali sme sa pravidelne točiť /ako ste to mohli vidieť v 16 etape pri úniku P.Velitsa/ takto sme prišli až pod Kotlinu .
Na stúpaní sa to začalo trhať, vpredu boli Jano, Juraj, Dody, Marcel, za nimi trochu strácali Zdeno s Rišom. ja som sa zaradil za Tomáša, ktorý nielenže dokázal udržať tempo, ale ho začal zvyšovať, takže sme na vrchole už boli štyria aj so Zdenom a Rišom /zda sa, ze jablko nepadlo ďaleko od stromu :-)))/ za nami ešte boli jozi, mato , vlado a ondrej.

V zjazde do Tatr. Lomnice sme veducu skupinu predbehli, ked skumali ci dozreli borovky :-))), asi po troch kilometroch nas dobehli, a pokracovali sme spolu dalej, az kym na spici nezacal pracovat jano, a sinuli sme si to tridsiatkou hore!!!!

Najprv si vystupil tomas s payerom, potom ja a po mne riso, ale to uz sme mali smokovec na dohlad...na parkovisku kde sme sa cakali, to vistihol juraj, ked sa opytal jana ,,CO TA ZENA NAS....??" :-))), a nemohol som nedodat AJ DNES ??? :-))), dole sa islo vyborne, takou lahkou pätdesiatkou :-))), a jasne, blizila sa tablicka...kedze som bol vzadu, a urcite som bol bez sance pretlacit sa na spicu / to vie len spurter vlado :-)/ tak som dal signal autu za nami na zvysenu opatrnost- dakujeme...

vyhral juraj, druhy riso a treti Jano

55km, 1955calories kolko to je hambacov? a 1 liter tekutin.. pocasie pod Tatrami idealne

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára