pondelok 9. septembra 2013

Belianska 25


OBROVSKÁ JURAJOVA SMOLA a PREDSEDA ODDIELU DODY ZACHRÁNIL PÓDIOVE UMIESTNENIE!!!! 

 Nedeľa nie ráno ako zvycajne, ale prave poludnie a pocasie s viditelnostou na kralovu holu........ ale mi deviati vyrazame opacnym smerom, k susedom do sp. belej kde sa konal druhy rocnik ,,horskej casovky" :-))))) Belianskej dvadsatpätky s cielom v lyziarskom stredisku Strednica Zdiar. velmi dobre podujatie organizovane mestom Sp. Bela a goralskou obcou Zdiar, si rychlo ziskava na popularite, co sa trosku aj odzrkadlilo na prezentacii, kde asi necakali taky napor, a tak sme sa tam aj vystali v rade, ale nevadi urcite to bude o rok lepsie :-))))

Pri starte sa este dohodlo presne miesto startu a primator sp. belej vystrelom zo startovacej pistole odstartoval pretek. slo sa cyklistickym chodnikom pokojnym tempom okolo tridsiatky, takze pakel /78 startujucich/ bol viac menej pokope. zrychlovat sa zacalo na sarpanci, a tym sa to zacalo aj trhat. nasi martin/ ktory sa k nam pridal na starte/ dody juraj esty tomas willy a zdeno /prvy start na mtb, po dlhom prehovarani :-)))), inak sama cesta/ pokracovali v prvej skupine, vlado, igor a ja sme pokracovali s malickym odstupom. v monkovej doline nas mohutne povzbudzoval nas fanclub tvoreny z rodinnych prislusnikov s rapkacmi a trubkami /nase dresy si nepomylia!!!!! :-)))))/ a v tej doline si juraj vybral svoj podiel smoly, ked v plnej rychlosti, osamostatneny a na vybornej pozicii zarucujucej vitazstvo v kategorii zle odbocil a navrat naspät ho pripravila o ,,bednu" a stvrte miesto bolo prenho trpkym sklamanim.........za nim prisiel po vybornom vykone esty, tomas, zdeno, dody, martin/vyborny vykon tak isto, bol prvy krat s nami, byva a trenuje v bratislave/ , ja a igor ked sme pred brodom predbehli williho, a jeho zavese spurter vlado. to je poradie, akym sme prisli my do ciela, nie celkove!!!!! 

DODY ako jediny z nas nakoniec ziskal druhe miesto!!!!!!!! 

Bol to narocny pretek na strategiu, pretoze najprv sa slo po asfalte, potom po sotoline a vyber pneu bol o to zlozitejsi, o com sa presvedcil aj vlado oravec z cyklomaxu, ked si ,, ustlal " na hladkych rýchlich gumach v terene...../ale aj tak prvé miesto v kategorii/

Nasi najmladsi clenovia nemali adekvatnu kategoriu, startovali so starsimi, nestratili sa ale na podium sa nedostali, skoda mozno o rok bude aj pre nich kategoria.... 

 vyjadrenia nasich:
Dody : ešte v Kežmarku som dostal defekt, musel som sa potom ponáhlať aby som stihol start, neslo sa mi v pohode, ale nakoniec druhe miesto tesi!!!! 

Juraj: cakanie na cislo mi trochu vadilo, ale na start som nastupoval v pohode, mal som to absolutne pod kontrolou, az na to nestastne odbocenie......asi to bola dan za tu rychlost:-)))))) super preteky, tesim sa na treti rocnik.... 
Esty: som tu prvy krat, rad sa vratim aj ked sa tu da este nieco zlepsit organizacne :-))))
Zdeno: páčilo sa mi to, na prvé moje mtb OK :-))))
Martin: prvy krat som si zmeral sily so svojimi teamovymi kolegami, nebolo to vobec zle:-))))
 akcia super 
moja malickost: dnes som vyskusal novy energeticky napoj podla vedcov z univerzity v Indiane- sladke kakao:-)))) fungovalo vyborne, slo sa mi super, krasne prostredie 
Igor: po,, nabitom tyzdni", som si prisiel uzit krasy zdiaru :-)))) 
spurter Vlado: sice som sa nedostal k spurtu, ale vyborne som si zajazdil:-))))
Tomas a Willy: keby sme mali kategoriu, mame aj medaile!!!! :-))))))

Autor: Ľubos



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára