nedeľa 6. októbra 2013

Dvaja členovia CK Kežmarok navštívili BIKE-EXPO Kielce.(PL



             Po minuloročnej návšteve na výstave Bike Brno sme sa tešili aj na tento ročník,
ktorý bol žiaľ  zrušený. Dušan  sklamaný touto skutočnosťou, navrhol ,,náhradný
program" :-))), KIELCE PL, vzdialené 260km.


             V piatok ráno  5:45 za výbornej teploty -10 :-)))), vyrážame smer Kielce v trojici,
 aj s naším výborným kamarátom, členom CK Sabinov.
Cesta ubehla v pohode a s  jednou kávovou prestávkou na pumpe sme o desiatej zaparkovali
v poschodovej garáži nového výstaviska. Kúpili sme si lístky po 2,5€/tretinová cena oproti Brnu /. Výstava sa konala v piatich halách.
         
 Prvý stánok ktorý sme nemohli minúť bol BIANCHI, všetko úžasný taliansky design,
 ale musel som si otfotiť ten stojan na bicykle :-))))


       
 Ďalší bol nemecký výrobca prilieb CASCO, a nasledovala ,, módna prehliadka v prilbách" :-)))),
 jedna krajšia ako druhá, ale pod 200€ žiadna...


         
         Videli ste už umelecké diela? Ja som neodolal a musel som ich aj vyskúšať!!! Nie len, že sú krásne , ale aj pohodlne sa na nich jazdí....hneď ma napadlo dať tam benzínový motor :-))) zákazková výroba, cena ??? od dvetisíc eur



         
       Boli tam aj samozrejme ,, klasickí výrobcovia", ale pre nás bol zaujímavejší stánok, zatiaľ bez divákov, v rohu s profi trenažérom, a keď sme začali robiť show, zrazu tam bolo okolo plno ľudí aj novinárov :-)))) predvádzajúci nás informovali o včerajších rekordoch, na čo som nemohol nepovedať, že to Dušan prekoná :-)))

Začalo to výkonom 800 Watov, na čo Dušan odpovedal 1050 w, ja len 850w. Druhá disciplína kadencia, bol rekord 190 ot/min, čo už som si nebol taký istý :-)))), na bicykli vytočím 125-130. Ja som spravil 197, a Dušan 207!!!!

viď video...

.

Coustom bicykle boli aj na ďalších stánkoch, ale to už sú sériové, ale aj tak krásne ako aj hostesky :-)))),

Dušan sedí na fixie s  bambusovým rámom....


           
Nemohli sme obísť bratov Čechov, konkrétne 4EVER, dostali sme odborný výklad  na tému 26-27,5-29  a aj malé občerstvenie... :-)))


           
Na móle bola predvádzaná cyklomóda.



Bicykel EXPA bol ocenený LOOK, ten s ktorým pózujem :-))))


Dušan si akurát objednáva ten čierno-biely, v dobrej cene 15 000€ :-)))))))



           
Po neskoršom, ale výbornom obede sme ešte zamierili do motokárovej haly, kde sme si schuti zajazdili a večer sme dorazili domov.

Autor: Ľuboš

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára